Αν έχεις σκεφτεί να προσλάβεις κάποιον για να αναλάβει τα social media της επιχείρησής σου, πριν πάρεις την απόφαση, υπάρχει κάτι που πρέπει να γνωρίζεις.
Ένας social media manager μπορεί να είναι χρήσιμος – αλλά όχι πάντα συμφέρον.
Ειδικά αν η επιχείρησή σου δεν έχει ήδη σταθερό εισόδημα, πελατολόγιο και προϋπολογισμό που «αντέχει» σταθερά έξοδα.
Στην πραγματικότητα, πολλές επιχειρήσεις καταλήγουν να ξοδεύουν σημαντικά ποσά κάθε μήνα, χωρίς να βλέπουν ανάλογα αποτελέσματα. Όχι γιατί ο επαγγελματίας που προσέλαβαν δεν είναι ικανός, αλλά γιατί δεν είχαν πρώτα οι ίδιοι γνώση και στρατηγική πάνω στο πώς λειτουργούν τα social media.
Η αλήθεια είναι απλή:
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα σήμερα για κάθε επαγγελματία – είτε είναι ελεύθερος, είτε έχει ομάδα, είτε είναι στο ξεκίνημά του – είναι να μάθει ο ίδιος πώς να αξιοποιεί τα social media.
Όχι μόνο για να εξοικονομήσει χρήματα, αλλά για να μπορεί να καθοδηγήσει, να ελέγχει και να χτίζει με συνείδηση την online εικόνα του.
Και ποιος ξέρει; Ίσως σήμερα έχεις μια επιχείρηση κι αύριο μια άλλη.
Η επένδυση στη γνώση του social media marketing δεν χάνεται ποτέ – σε ακολουθεί όπου κι αν πας και σε ενισχύει σε κάθε επόμενο βήμα.
Αντί για πάγια έξοδα, επένδυσε σε δεξιότητες
Πριν επενδύσεις σε εξωτερικούς συνεργάτες, επένδυσε πρώτα στον εαυτό σου.
Μάθε πώς λειτουργεί ο κόσμος των social, πώς προσεγγίζουμε το κοινό, πώς δομούμε περιεχόμενο με στρατηγική.
Αυτός είναι ο λόγος που δημιούργησα τα social media marketing σεμινάρια μου: για να σου δώσω όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι ώστε να έχεις τον έλεγχο και να μη βασίζεσαι σε άλλους για την επιτυχία σου.
🎓 Αν θέλεις να μάθεις πώς να διαχειρίζεσαι τα social media σαν επαγγελματίας, ρίξε μια ματιά στα
online σεμινάρια social media marketing που έχω ετοιμάσει ειδικά για εσένα! 😊