Με τα τόσα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας – από το Canva και τα templates, μέχρι το ChatGPT και τα διάφορα planners – είναι πολύ εύκολο να μπεις στον πειρασμό να φτιάξεις όλο σου το περιεχόμενο για μήνες μπροστά.
Ακούγεται ιδανικό, σωστά;
Λιγότερο άγχος, λιγότερος χρόνος μπροστά στην οθόνη και όλα «τακτοποιημένα».
Κι όμως, δεν είναι τόσο απλό…
Αν προγραμματίζεις υλικό για ολόκληρη τη χρονιά, υπάρχει ένας βασικός κίνδυνος: να χάνεις την επικαιρότητα. Τα social media λειτουργούν με ρυθμούς ταχύτατους. Οι ανάγκες, οι συζητήσεις και τα “trends” του κοινού αλλάζουν από εβδομάδα σε εβδομάδα.
Τι γίνεται λοιπόν όταν εσύ έχεις ετοιμάσει ένα post πριν 4 μήνες, βασισμένο σε μια παλιά συνθήκη, κι έρχεται η στιγμή να το ανεβάσεις;
Πολύ απλά, δεν αγγίζει πια κανέναν.
Ο σωστός τρόπος να σχεδιάζεις περιεχόμενο
🔹 Μαζική παραγωγή με μέτρο: Ναι μεν είναι έξυπνο να προετοιμάζεις περιεχόμενο εκ των προτέρων, αλλά για 10 μέρες, 2 εβδομάδες ή το πολύ έναν μήνα. Ιδανικά, να αφήνεις χώρο και για επεξεργασία ή προσθήκη επίκαιρων post.
🔹 Στρατηγική, όχι μόνο ποσότητα: Το να έχεις συνεχή ροή περιεχομένου είναι χρήσιμο. Όμως αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το να ανεβάζεις τα σωστά πράγματα, τη σωστή στιγμή. Αυτό είναι που θα φέρει απήχηση, διάδραση, και πιθανότητες για viral αποτέλεσμα.
Πώς το μαθαίνεις αυτό;
Η σωστή στρατηγική, ο σωστός προγραμματισμός και η ικανότητα να προσαρμόζεσαι στο τώρα, είναι δεξιότητες που καλλιεργούνται – και αυτό ακριβώς διδάσκω στα
online social media marketing σεμινάρια μου.
Αν θέλεις να έχεις έλεγχο, αυτοπεποίθηση και αποτελέσματα, τότε αυτά τα σεμινάρια είναι η ιδανική αρχή.